Veel gestelde vragen

Hier kan je een snel antwoorden vinden op onze meest ontvangen vragen. Aarzel niet ons te contacteren voor andere vragen of om een afspraak te maken.
Hoe maak ik een afspraak?

Een afspraak kan je rechtstreeks maken via de online agenda. Daarbij zie je de vrije momenten per per psycholoog of psychotherapeut en kan je zelf kijken welk moment voor jou zou passen.

Je kan ook telefonisch of via mail contact opnemen. De contactgegevens vind je op de pagina ‘contact’. Wanneer we in gesprek zijn, nemen we geen telefoon op. Spreek gerust iets in op de voicemail, dan proberen wij je zo snel mogelijk terug te contacteren.

Hoe lang duurt een gesprek?

Om er voor te zorgen dat een gesprek in alle rust kan verlopen, voorzien we steeds een duurtijd van 1 uur. Dit geldt voor elk type gesprek.

Hoeveel kost een gesprek en hoe kan ik betalen?

Ongeacht het type gesprek vragen we €65. Betaling gebeurt steeds na de sessie. Dit kan cash of via mobiel betalen (Bancontact-app of Payconiq).

Wat als ik mijn afspraak niet kan nakomen?

Gemaakte afspraken dienen ten laatste 24u op voorhand geannuleerd te worden. Op deze manier kunnen we iemand die hier nood aan heeft alsnog een afspraak geven.

Laattijdige annulaties of vergeten afspraken worden volledig in rekening gebracht.

Betaalt mijn mutualiteit iets terug?

Tot op heden wordt er geen terugbetaling voorzien door het RIZIV. In sommige gevallen zal het ziekenfonds u een (beperkt) deel terugbetalen. Om te weten of dit van toepassing is bij uw mutualiteit vraagt u dit best na in uw regiokantoor.

Wat is de bereikbaarheid van de praktijk?

In beide vestigingen is er gratis parkeergelegenheid in de buurt.

Ik vond geen antwoord op mijn vraag

Heb je nog een andere vraag?

Neem gerust contact op met praktijk oprichters Anke Buysse of Sarah Pollet via de contactgegevens op de pagina ‘contact’.

https://praktijkwegwijs.be/wp-content/uploads/2020/11/logoseetru.png

©2020 PRAKTIJK WEGWIJS , Samen op zoek naar jouw weg –  Alle rechten voorbehouden | Privacy Policy